luni, 18 februarie 2013

LEAPȘA



Am primit o leapșă ,prima de până acum,de la DR MAG,și Irina și  le  mulțumesc  pentru încredere.
Regulamentul este următorul:

1.Scrie 11 lucruri despre tine.
2.Răspunde intrebarilor propuse si formeaza un alt set de 11 intrebari.
3.Nominalizeaza 9 bloguri detinute de doamne/domnisoare pe care le admiri si care au ca si followers un numar mai mic de 200.
4.Anunta-le acest aspect pe pagina lor.

  



Despre mine
1- Sunt o  fire luptătoare.
2- Am învățat să am răbdare.
3-Îmi place să citesc.
4-,Ascult cu plăcere muzică religioasă.
5 -Îmi place să călătoresc,să cunosc oameni noi.
6-Sunt dispusă oricând să dau o mână de ajutor celui care are nevoie.
7-Îmi place să fac sport.
8-Îmi plac plimbările în natură .
9-Am carnet de conducere ,dar nu am condus de ceva timp și va trebui să mă ocup de acest aspect.
10- Am absolvit Fac. de Teologie Ortodoxă.
11- Îmi place să lucrez cu copii.


Întrebări de la dr. Mag

  1. Daca ai intalni un inger ce l-ai intreba?
      Dacă s- au mântuit cei dragi care au plecat dintre noi.
 2. Preferi in jurul tau natura verde sau zgarie-nori? 
     Prefer natura.
3. Intre filozofia occidentala si cea orientala pe care ai alege?
 Niciuna.
 4. Teatru sau film?Ce piesa/film si ce ti-a placut?
 Film.Ultimul pe care l -am vizionat a fost" Secta".
 5. Ce anotimp iti place mai mult si de ce?
 Iarna ,deoarece sărbătorim Nașterea Domnului.
 6. Ce carte ti-a placut cel mai mult si ce carte citesti acum?
 Au fost multe,în special cele scrise de părinții atoniți:Paisie Aghioritul,Dionie Ignat de la Colciu.
 Acum citesc:"Minunile,mărturie a dreptei credințe",a părintelui Damaschin Grigoriatul.
7. De ce Nu ai pleca din Romania?
Deja am plecat.Regret că nu am o biserică ortodoxă în apropiere.
8. Daca ar fi sa alegi intre Qi gong,yoga indiana sau samanism (stiluri de viata fara legatura cu religia) ce ai alege?
Nu mă caracterizează niciuna.
 9. In ce actiune de voluntariat te-ai implica?
 Pentru ajutorarea celor în suferință.
 10. Daca ai putea calatori in timp, in ce perioada ai merge? În timpul împăratului Constantin cel Mare.
11. Ce rubrica ai alege daca ti s-ar cere sa scrii in cadrul unei reviste?
Sfaturi practice pentru rezolvarea problemelor zilnice.

Întrebări de la Irina:

1. Capuccino, espresso sau cafea la ibric?
 Cafea la ibric.
2. O culoare preferata?
 Albastră.
3. Va place ceea ce faceti acum? (job, profesie, ocupatie)
 În prezent sunt casnică.Aș vrea să imi găsesc un job.

4. Aveti vreo indeletnicire care sa va stimuleze creativitatea?
 Îmi place să tricotez,să croșetez.

5. Locuinta ideala? Apartament la oras/casa la oras/casa la tara?
 Casă la țară.

6. Cum va petreceti timpul liber?
 Citesc,descopăr împrejurimile cu soțul meu,îl însoțesc la parapantă.

7. Regretati ceva in viata?
 Regret că nu am putut să obțin titulatura în învățământ.

8. Aveti vreun talent ascuns?
 Nu.

9. O carte care v-a schimbat viata?
 Cărțile părinților atoniți.

10. Un film preferat?
" Îngerul digital".

11. Un sfat pe care ati fi vrut sa-l primiti candva?
Am primit întotdeauna sfaturi bune,dar a fost mai greu să le pun în practică.

 Îmi pare rău că  nu pot să îndeplinesc toate cerințele.Mi- a făcut plăcere să răspund la întrebări. 
Să aveți o zi frumoasă.






 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu