vineri, 8 februarie 2013

DESPRE PARANOIA







După cum știți,cititorii blogului meu ,trăiesc în Franța de un an și câteva luni,împreună cu soțul meu,care este francez( ortodox).

În urmă cu ceva timp am avut câteva probleme de sănătate și din cauză că nu am putut să îmi cumpăr medicamente fără rețetă (urăsc să merg la medic pentru orice neplăcere),am căutat niște remedii naturiste ,pe care le -am găsit și chiar m- au ajutat .Medicina naturistă ,tricotatul,prepararea diverselor produse, ( cosmetice sau  pentru menaj)sunt pasiunile mele .  Din acest motiv a apărut acest blog cu rețete ieftine,naturale,pe care să le folosim în orice ocazie.

Azi când citeam știrile de pe unul din blogurile ,mele prefer:http://deveghepatriei.wordpress.com/,am constatat  că  am  devenit "spion ","hienă" ,care- i   pândește ,despre  care  au  strâns  dovezi zdrobitoare!Aștept cu nerăbdare dovezile de spionaj,poate așa îmi găsesc de lucru și scap de căutarea stresantă a unui loc de muncă.

Sunt de acord că tot ce facem pe internet este controlat,dar sunt și multe persoane care suferă de paranoia.Voi ce părere aveți?

2 comentarii:

  1. ? Nu-mi dau seama, despre ce e vorba?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieri când citeam pe blogul respectiv un material despre Adrian Pal,un tânăr nevinovat închis pentru pedofilie,am constatat că la mijlocul articolului făceau referire la faptul că se întâmplă lucruri ciudate pe blogul lor și dădeau exemplu blogul meu.Spuneau că știu că îi urmăresc de mult timp și au strâns dovezi că îi spionez.Apoi mai dădeau un exemplu că cineva a făcut căutări pe blog după anumite cuvinte cheie:peofilie și animale.La început nu am înțeles despre ce este vorba;abia după ce am citit de mai multe ori mi- am dat seama de aberația pe care o susțin.
      Le-am trimis un mesaj,dar nu am primit răspuns.Articolul a fost retras de pe blog;îmi pare rău că nu am făcut o copie.
      Administratori blogului spuneau de ceva timp că le este monitorizat blogul,că sunt urmăriți pentru că sunt naționaliști.Sunt curioasă să văd ce probe de spionaj au ,deoarece nu am făcut altceva decât să citesc materialele postate ,cum fac cu toate blogurile din lista mea.
      Nu mai cred că administratorii blogului respectiv sunt oameni de încredere,denigrează fără nici o dovadă,exact cum spun că se comportă alții cu ei.
      Nu contează doar să spui că ești nationalist,ortodox ,dacă nu arăți.Pe de altă parte,trebuie să ai capul pe umeri și să-ti păstrezi echilibrul,lucru pe care administratorii blogului respectiv nu îl fac.
      Nu mai vreau să știu ce postează acești oameni!
      Îți mulțumesc foarte mult pentru susținere!

      Ștergere