duminică, 24 februarie 2013

REGRETELE UNUI EMIGRANT












"Mi- e dor de casă,mi- e dor de străzile pe unde mă plimbam,mi -e dor de prieteni,de rude,mi- e dor de tot ce-am lăsat în urmă.

Atunci când am plecat ,parcă nu știam că voi începe o nouă viață de care nu aveam neapărat nevoie,dar așa a fost să fie.

Pe drum am pierdut multe lucruri ,am pierdut multe persoane dragi,am  pierdut multe amintiri,dar rădăcinile au devenit din ce în ce mai rezistente.

Oriunde ai ajunge tot străin ești,orice ai face, tot îți este dor de casă,oricând te-ai întoarce,niciodată nu este prea târziu."

Acestea sunt regretele unui emigrant, dar dincolo de întrebările celorlalți, de ce am plecat,"exilații "le transmit  celor de acasă, să facă ceva ,să nu ajungă și ei să  aibă aceleași sentimente!


2 comentarii:

  1. incercam sa facem ceva,nu? dar sti si tu ca nu ne opunem doar unor oameni care-si vand tara ci unui intreg plan de uitare a radacinilor acestei tari si de dezmembrare a tarisoarei asteia, plan foarte bine pus la punct intre forte europene si FMI care vaneaza pamantul asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,însă puțini vor să facă ceva și mai puțini reacționează,iar rezultatul îl știm deja.

    RăspundețiȘtergere