vineri, 22 noiembrie 2013

CĂCIULĂ PENTRU BĂRBĂȚI TRICOTATĂ FĂRĂ ANDRELE

     
     


                                   



Instrumentului pentru tricotat îi voi spune telar,cum este numit în spaniolă și în continuare vă voi da câteva explicații pentru a putea înțelege cum puteți realiza diverse obiecte vestimentare.

  
    PUNTO JERSEY-MONTAREA OCHIURILOR PE TELAR(PRIMUL RÂND)               

   PUNTO DERECHO-OCHIURI PE FAȚĂ
                
   PUNTO REVES-OCHIURI PE DOS




                                MODUL DE REALIZARE AL OCHIURILOR PE FAȚĂ





                                        




                                            MODUL DE REALIZARE AL OCHIURILOR PE DOS




                                          



Fiind în Franța de ceva timp am aflat de această metodă de tricotare și am vrut să o încerc,fiind pasionată de croșetat și tricotat .Când am avut ocazia, am cumpărat  4 telare circulare, de mărimi diferite și un telar dreptunghiular.

După ce am înțeles cum trebuie să procedez,  am realizat o căciulă simplă,  fără margini ,cu ochiuri pe față.A fost o experirnță plăcută și în viitor vreau să tricotez și alte obiecte vestimentare folosind telarul.



Un comentariu: