duminică, 8 iunie 2014

O IARTĂ-MI ,TE ROG DOAMNE,ATÂTEA RUGĂCIUNI...




O, iartă-mi, Te rog, Doamne,atâtea rugăciuni,

Prin care-Ți cer, și pâine, și pază, și minuni,

Căci am făcut adesea din Tine – Robul meu,

Nu eu s-ascult de Tine, ci Tu de ce spun eu.


În loc să vreau eu, Doamne, să fie voia Ta,
 

Îți cer, îți cer într-una să faci Tu voia mea,
 

Îți cer s-alungi necazul, să-mi lași un loc în Rai
 

Și să-mi slujești în toate: să-mi dai, să-mi dai, să-mi dai.
 


Gândindu-mă că dacă-Ți cânt și Te slăvesc,
 

Am drept să-Ți cer într-una să-mi faci tot ce-mi doresc,
 

O, iartă-mi felu-acesta nebun de-a mă ruga,
 

Și învață-mă că altfel să stau în fața Ta,
 


Nu tot cerându-Ți Ție, să fii Tu Robul meu,
 

Ci Tu cerându-mi mie, iar robul să fiu eu.
 

Să înțeleg că felul cel mai bun de-a mă ruga,
 

E să-mi doresc în toate să fie voia Ta!



Rugăciunea Părintelui Arsenie Boca


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu