duminică, 11 noiembrie 2012

UN GÂND DIN DEPĂRTARE


             


                     
      Este o zi mohorâtă de toamnă. Sunt singură,îmi beau cafeaua și mă gândesc  la familia mea aflată departe,la timpul pe care l - am irosit cînd eram împreună si nu m -am bucurat suficient de prezența lor.
  În urmă cu un an, m -am mutat în Franța împreună cu soțul meu,locuim într- un mic sat ,suntem departe de agitația din oraș,dar acest lucru reprezintă și un inconvenient: nu există nici un mijloc de transport în afară de mașina personală.Am fost surprinsă să constat că, aici, dacă nu conduci ,acest lucru este considerat un handicap,deci va trebui să fac ceva în acest sens,mai ales că nu sunt oferte de muncă  și va trebui să  merg în satele vecine.                                                                                  

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu